Hem › Forum › Forum › Någon mer med partner inom polisen? › Svar till: Någon mer med partner inom polisen?
4 maj 2026 kl. 09:26
#86052
Gäst
Hej, det var skönt att lsa i den här tråden. Det är lite tabu att skriva att man påverkas, det är ju ingenting jämfört med min tjejs påfrestan så att säga.
Det är svårt att beskriva att man har det som vardag samtidigt är det alltid något som gnanger, speciellt med barnen och tanken på att hon ska in och stoppa något med helt oberäknerliga unga ofta påverkade personer.