- Detta ämne är tomt.
-
FörfattareInlägg
-
-
Emmy
GästHej fina ni!
Ville bara kicka igång sommaren med en liten hälsning till oss som har nån där hemma med ett jobb som inte direkt är 9–5 och stressfritt. 😅
Här kan vi kika in under sommaren, peppa varandra lite, slänga in ett hej och känna att vi inte är ensam i det här smått kaotiska pusslet vi håller på att jonglera 😅 Tuff dag? Kom hit. Bra dag? Smitta oss andra med good vibes!
Hälsar Emmy, som ofta måste anpassa sig till sambons jobb (skämtosido) ☀️
-
Jag
GästÅh tack Emmy! Så fint att du kickar igång den här tråden – precis vad man behöver när vardagen fortsätter snurra trots att det står sommarlov i kalendern. Det betyder mycket att kunna kika in här och känna igen sig i andra som också jonglerar, anpassar och hittar sina egna sätt att få ihop allt.
Vi är många som förstår känslan – oavsett om man precis fått ställa om semesterplanerna, firar något litet mitt i allt eller bara behöver skriva av sig efter ännu ett ”inte riktigt enligt plan”-dygn. Det här blir en fin plats att landa i mellan varven.
Stor kram till dig och alla andra där ute i samma båt! 💛
-
Emmy
GästHej ”Jag”! Och så roligt att du hoppar in här!
Ett ”inte riktigt enligt plan-dygn” känner vi verkligen igen här 😅 Semestern har precis dragit igång här och än så länge har vi fått ha det ganska lugnt – håller alla tummar att det får fortsätta så!Hoppas att det är fler som vill hoppa in och dela sin sommar här! ☀️
-
JK
GästTack för att ni delar! Känns redan lite lättare att veta att man inte är ensam 🧡
Vi hade en sån där klassisk ”jaha, det blev ändrat igen”-morgon idag, när jag precis hade hunnit tänka att vi kunde ha en lugn frukost ihop. Men icke! 😅 Nu är det omplanering, omtag och lite mer kaffe.Ska försöka påminna mig om att det också finns något fint i att vara flexibel – även om man ibland helst vill skrika i en kudde först 😅
Heja oss som gör det här varje dag, på vårt eget sätt.
Stor sommarpepp till er alla! 🌻
-
-
FörfattareInlägg